2008-06-08
I jo, i jo
S'ho hauria pogut estalviar
Mònica
cap a les
00:45
És un plaer compartir amb vosaltres aquest espai virtual d'expressió i expansió i contrast i, en fi, per què no dir-ho, tonteria.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Vaja, vaja... No m'ho hauria pas pensat, a hores d'ara.
ReplyDelete