2008-06-08

I jo, i jo

És un plaer compartir amb vosaltres aquest espai virtual d'expressió i expansió i contrast i, en fi, per què no dir-ho, tonteria.

1 comment:

  1. Vaja, vaja... No m'ho hauria pas pensat, a hores d'ara.

    ReplyDelete